Mając przeszło 20-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, zdajemy sobie sprawę jak ważna jest właściwa opieka i pomoc dla operatorów systemu. Nasz dział pomocy technicznej (inaczej HelpDesk) to 16 doświadczonych konsultantów (najwięcej w tej branży w Polsce) świadczących swą pomoc w całym zakresie, jaki obejmuje oferowany przez nas system DMS.

Mamy świadomość jak bardzo istotnym elementem jest szybka i bezpośrednie wsparcie, dlatego uruchomiliśmy 3 kanały kontaktu z działem HelpDesk-u:

  • Telefoniczny – czynny 6 dni w tygodniu, pon. - pt. 8:00 do 18:00, sob. 9:00 do 13:00,
  • E-mailowy – indywidualny dla każdego z naszych systemów,
  • Przez serwis www – uruchomiliśmy dla naszych klientów specjalistyczną platformę wymiany informacji, pozwalającą na prowadzenie dyskusji z konsultantami, zgłaszanie nowych funkcjonalności jak również pobieranie instrukcji oraz opisów nowych wersji.

Wiemy jak dużym przedsięwzięciem jest wdrożenie nowego systemu zarządzania i jak dużo pytań rodzi się bezpośrednio po zakończeniu wdrożenia, dlatego też w ramach umowy na pomoc techniczną mają Państwo prawo do nieograniczonej ilości kontaktów (w tym również telefonicznych) z działem HelpDesk. Prowadzimy ciągłe i cykliczne szkolenia z obsługi systemu DMS mające na celu poszerzanie wiedzy naszych klientów w zakresie jak najlepszego wykorzystywania możliwości systemu. W razie potrzeby świadczymy indywidualną opiekę telefoniczną poza standardowymi godzinami pracy – np. na czas inwentaryzacji.

 

Aby uzyskać więcej informacji na temat w/w usługi prosimy o kontakt z Działem pomocy technicznej:
 

  KONTAKT GODZINY PRACY
HelpDesk - pomoc techniczna systemu - DMS JBR

033-828-55-86

033-829-87-00 wewn. *101

dms@jbr.pl

pon. - pt. 8:00 do 18:00,

sob. 9:00 do 13:00