Opis stanowiska:
- obsługa klientów firmy poprzez wsparcie telefoniczno-mailowe /helpdesk/,
- parametryzacja oprogramowania z uwzględnieniem potrzeb biznesowych klienta,
- wsparcie dla użytkowników oprogramowania,
- udział w projektach wdrożeniowych i szkoleniach użytkowników.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (ewentualnie ostatni rok studiów),
- umiejętność logicznego myślenia i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B, gotowość do odbywania podróży służbowych,
- umiejętność pracy w grupie,
- wysoka kultura osobista,
-
chęć nauki i ciągłego doskonalenia się.
Mile widziane:
Oferujemy:
Forma współpracy do ustalenia:
Umowa o pracę / B2B
Dodatkowe informacje:
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikację.
CV prosimy przysyłać na adres:
praca@jbr.plpraca@jbr.pl
z dopiskiem w temacie: DWIPT KONSULTANT 11 2019j
W treści CV prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez J.B.R. Rogowiec Sp. J. dla potrzeb procesu tej, oraz przyszłej rekrutacji - zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) z dnia 10 maja 2018r., oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Ponadto oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności J.B.R. Rogowiec Sp. J. dostępną na stronie www.jbr.pl/pl/jbr/polityka_prywatnosci.html