Opis stanowiska:

  • obsługa klientów firmy poprzez wsparcie telefoniczno-mailowe /helpdesk/,
  • parametryzacja oprogramowania z uwzględnieniem potrzeb biznesowych klienta,
  • wsparcie dla użytkowników oprogramowania, 
  • udział w projektach wdrożeniowych i szkoleniach użytkowników.

 


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (ewentualnie ostatni rok studiów),
  • umiejętność logicznego myślenia i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
  • prawo jazdy kat. B, gotowość do odbywania podróży służbowych, 
  • umiejętność pracy w grupie,
  • wysoka kultura osobista,
  • chęć nauki i ciągłego doskonalenia się.
     

Mile widziane:

 

 

 

 

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  •  

     

     

     

     

  • znajomość procesów księgowo-magazynowych,
  •  

     

     

     

     

  • znajomość branży motoryzacyjnej,
  •  

     

     

     

     

  • znajomość oprogramowania ERP Comarch Optmia.
  •  

     

     

     

     

  • znajomość YouTrack,
     
  •  

     

    Oferujemy:

     

     

  • interesującą pracę nad dużymi projektami informatycznymi przy współpracy z firmami globalnymi: BMW, Mazda, DAF, Iveco, Citroen, Peugeot, DS, Fiat, KIA, Chrysler, Dodge, JEEP, Hyundai, Land Rover, Jaguar, Renault, Subaru, Nissan, Honda, John Deere, MAN, Maserati, Ferrari, Mitsubishi, Toyota, Lexus.
  •  

     

     

     

     

  • pracę w pełnym wymiarze godzin, 
  •  

     

     

     

     

  • możliwości pogłębiania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji, szkolenia, 
  •  

     

     

     

     

  • środowisko pracy oparte na stałym zespole młodych Profesjonalistów,
  •  

     

     

     

     

  • atrakcyjne warunki pracy i płacy,
  •  

     

     

     

     

  • elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej po okesie wdrożenia, 
  •  

     

     

     

     

  • płatne nadgodziny, premie na podstawie udziału w wypracowanym zysku firmy, 
  •  

     

     

     

     

  • przyjazną atmosferę pracy, w spokojnej, zielonej części miasta z ładnym widokiem na góry, 
  •  

     

     

     

     

  • dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne, 
  •  

     

     

     

     

  • darmowe miejsce parkingowe, 
  •  

     

     

     

     

  • pokoje zamiast openspaców, 
  •  

     

     

     

     

  • bezpłatne lekcje języka angielskiego, 
  •  

     

     

     

     

  • świeże owoce i napoje,
  •  

     

     

     

     

  • dofinansowanie do obiadów,
  •  

     

     

     

     

  • firmowy fun room ping-pong, piłkarzyki,
  •  

     

     

     

     

  • uczestnictwo w imprezach firmowych.
  •  

     

     

     

     

    Forma współpracy do ustalenia:
    Umowa o pracę / B2B

    Dodatkowe informacje:
    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikację.

    CV prosimy przysyłać na adres:
    praca@jbr.plpraca@jbr.pl

    z dopiskiem w temacie: DWIPT KONSULTANT 11 2019j

     

    W treści CV prosimy o dołączenie klauzuli:

     

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez J.B.R. Rogowiec Sp. J. dla potrzeb procesu tej, oraz przyszłej rekrutacji - zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) z dnia 10 maja 2018r., oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

    Ponadto oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności J.B.R. Rogowiec Sp. J. dostępną na stronie www.jbr.pl/pl/jbr/polityka_prywatnosci.html