Od wersji 2.6 DMS JBR został zintegrowany z centralą telefoniczną Slican. Integracja automatyzuje obsługę kontaktów telefonicznych z klientem w systemie DMS JBR.
Dzięki integracji w systemie DMS JBR pojawiły się następujące funkcjonalności:
- Inicjowanie połączenia telefonicznego do klienta bezpośrednio z systemu DMS JBR
- Powiadomienie użytkownika systemu DMS JBR o telefonie przychodzącym, wraz z informacją o kliencie który dzwoni – jeżeli nr telefonu przychodzącego jest wprowadzony do kartoteki klientów – wraz z możliwością szybkiego podglądnięcia listy zdarzeń klienta dzwoniącego.
- Automatyczne zapisywanie kontaktów telefonicznych w module CRM w momencie wykonania telefonu do klienta i odebrania telefonu od klienta.
- Automatyczne tworzenie zdarzeń w module CRM o nieodebranych połączeniach telefonicznych.
- Możliwość wygenerowania własnego lub zleconego zadania po zakończonej rozmowie telefonicznej i zapisanym kontakcie telefonicznym w module CRM.
- Przeglądanie wszystkich kontaktów telefonicznych modułu CRM.
System DMS JBR integruje się z centralą telefoniczną Slican, która posiada protokół API w wersji 2.0 lub wyższej oraz licencję na protokół XML Slican.
Poniżej przedstawiamy dwa filmy prezentujące integracje systemu DMS JBR z centralką telefoniczną Slican:
1. Połączenia przychodzące
2. Połączenia wychodzące
Zainteresowanych nową funkcjonalnością systemu DMS JBR prosimy o kontakt:
Dział pomocy technicznej :
email: dms@jbr.pl
tel. 033-828-55-86