Od wersji 2.6 DMS JBR został zintegrowany z centralą telefoniczną Slican. Integracja automatyzuje obsługę kontaktów telefonicznych z klientem w systemie DMS JBR.

 

Dzięki integracji w systemie DMS JBR pojawiły się następujące funkcjonalności:

  • Inicjowanie połączenia telefonicznego do klienta bezpośrednio z systemu DMS JBR
  • Powiadomienie użytkownika systemu DMS JBR o telefonie przychodzącym, wraz z informacją o kliencie który dzwoni – jeżeli nr telefonu przychodzącego jest wprowadzony do kartoteki klientów – wraz z możliwością szybkiego podglądnięcia listy zdarzeń klienta dzwoniącego.
  • Automatyczne zapisywanie kontaktów telefonicznych w module CRM w momencie wykonania telefonu do klienta i odebrania telefonu od klienta.
  • Automatyczne tworzenie zdarzeń w module CRM o nieodebranych połączeniach telefonicznych.
  • Możliwość wygenerowania własnego lub zleconego zadania po zakończonej rozmowie telefonicznej i zapisanym kontakcie telefonicznym w module CRM.
  • Przeglądanie wszystkich kontaktów telefonicznych modułu CRM.

 

System DMS JBR integruje się z centralą telefoniczną Slican, która posiada protokół API w wersji 2.0 lub wyższej oraz licencję na protokół XML Slican.

 

Poniżej przedstawiamy dwa filmy prezentujące integracje systemu DMS JBR z centralką telefoniczną Slican:

 

1. Połączenia przychodzące

 

 


2. Połączenia wychodzące

 

 

 

Zainteresowanych nową funkcjonalnością systemu DMS JBR prosimy o kontakt:

Dział pomocy technicznej :
email: dms@jbr.pl

tel. 033-828-55-86