Wymagania:

  • Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows i Linux,
  • Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych, routery, przełączniki access pointy,
  • Umiejętność pracy w grupie,
  • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
  • Skrupulatność, dokładność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, 
  • Umiejętność logicznego myślenia i bardzo dobra organizacja własnej pracy, 
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Gotowość do pełnienia dyżurów w niestandardowych godzinach pracy.

 

 

Podstawowe obowiązki:

  • Wizyty techniczne u naszych klientów, usuwanie awarii związanych z IT,
  • Podstawowa konfiguracja sprzętu IT oraz oprogramowania,
  • Dokumentowanie pracy w systemach wewnętrznych,
  • Prace montażowe związane z działalnością IT, 
  • Obsługa klientów firmy poprzez wsparcie telefoniczno-mailowe /helpdesk/.
     

Mile widziane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość administracji systemów księgowych oraz używanych w motoryzacji.

 

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w zespole profesjonalistów, 
  • Możliwości poszerzania swojej wiedzy w obszarze IT (szkolenia, konferencje),
  • Atrakcyjne warunki pracy i płacy,
  • Premie na podstawie zaangażowania w wypracowanym zysku firmy,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
  • Bezpłatne lekcje języka angielskiego,
  • Owoce i napoje,
  • Dopłaty do obiadów.

 

Forma zatrudnienia do ustalenia:
Umowa o pracę | kontrakt| inne do ustalenia

CV prosimy przysyłać na adres:
praca@jbr.pl
z dopiskiem w temacie: DSIS0 03-2017j

W treści CV prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz. U. nr 133, poz. 833