Wymagania:
- Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows i Linux,
- Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych, routery, przełączniki access pointy,
- Umiejętność pracy w grupie,
- Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- Skrupulatność, dokładność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- Umiejętność logicznego myślenia i bardzo dobra organizacja własnej pracy,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Gotowość do pełnienia dyżurów w niestandardowych godzinach pracy.
Podstawowe obowiązki:
- Wizyty techniczne u naszych klientów, usuwanie awarii związanych z IT,
- Podstawowa konfiguracja sprzętu IT oraz oprogramowania,
- Dokumentowanie pracy w systemach wewnętrznych,
- Prace montażowe związane z działalnością IT,
-
Obsługa klientów firmy poprzez wsparcie telefoniczno-mailowe /helpdesk/.
Mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość administracji systemów księgowych oraz używanych w motoryzacji.
Oferujemy:
- Interesującą pracę w zespole profesjonalistów,
- Możliwości poszerzania swojej wiedzy w obszarze IT (szkolenia, konferencje),
- Atrakcyjne warunki pracy i płacy,
- Premie na podstawie zaangażowania w wypracowanym zysku firmy,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
- Bezpłatne lekcje języka angielskiego,
- Owoce i napoje,
- Dopłaty do obiadów.
Forma zatrudnienia do ustalenia:
Umowa o pracę | kontrakt| inne do ustalenia
CV prosimy przysyłać na adres:
praca@jbr.pl
z dopiskiem w temacie: DSIS0 03-2017j
W treści CV prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz. U. nr 133, poz. 833