Opis stanowiska:

 

  • obsługa klientów firmy poprzez wsparcie telefoniczno-mailowe /helpdesk/,
  • parametryzacja oprogramowania z uwzględnieniem potrzeb biznesowych klienta,
  • wsparcie dla użytkowników oprogramowania, 
  • udział w projektach wdrożeniowych i szkoleniach użytkowników.

 


Wymagania:

 

  • wykształcenie wyższe (ewentualnie ostatni rok studiów),
  • umiejętność logicznego myślenia i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
  • prawo jazdy kat. B, 
  • umiejętność pracy w grupie,
  • wysoka kultura osobista,
  • chęć nauki i ciągłego doskonalenia się.
     

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość procesów księgowo-magazynowych,
  • znajomość branży motoryzacyjnej,
  • znajomość oprogramowania ERP Comarch Optmia.

Oferujemy:

  • interesującą pracę nad dużymi projektami informatycznymi na skalę ogólnopolską,
  • pracę w pełnym wymiarze godzin, 
  • możliwości pogłębiania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji, szkolenia środowisko pracy oparte na zespole profesjonalistów,
  • atrakcyjne warunki pracy i płacy,
  • płatne nadgodziny, premie na podstawie zaangażowania w wypracowanym zysku firmy,
  • przyjazną atmosferę pracy
  • dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
  • bezpłatne lekcje języka angielskiego,
  • owoce i napoje,
  • dopłaty do obiadów.

Forma zatrudnienia do ustalenia:
Umowa o pracę / kontrakt / umowa współpracy

Dodatkowe informacje:
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikację.

CV prosimy przysyłać na adres:
praca@jbr.pl
z dopiskiem w temacie: DWIPT KONSULTANT 06 2017j

W treści CV prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz. U. nr 133, poz. 833